Reklamácie a vrátenie

AKÝ PROBLÉM potrebujete vyriešiť?


POTREBUJEM RIEŠIŤ reklamácii v záručnej lehote


Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom

Reklamovaný tovar prosím odošlite iba Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou GLS odporúčame https://www.glskurier.sk/poslatbalik/ . Aby sme boli schopní zásielku identifikovať, nesmiete zabudnúť pribaliť tiež originál alebo kópiu faktúry objednávky, prípadne jej rekapituláciu a reklamačný formulár, v ktorom uvediete detailný popis závad reklamovaného tovaru, aby sa nám vada prejavila pri kontrole. O zmenách a ukončení reklamácie budete informovaní e-mailom. Adresa pre reklamovanie je uvedená v spodnej časti formulára v presnom znení.

V rámci rýchleho a úspešného doručenia by bolo dobré odoslať email na info@dipmar.sk a informovať nás o odoslaní tovaru k reklamácii o zvolenom prepravcovi a dátume odovzdania do prepravy. Zásielky odoslanej ako dobierka alebo inej prepravnej spoločnosti nemusia byť prevzaté.

Stiahnite si formulár na reklamáciu.

Po vyplnení priložte k produktu alebo odoslať na e-mail info@dipmar.sk

downl

Adresa pre odoslanie je uvedená v spodnej časti formulára v presnom znení.


Chcem odstúpiť od zmluvy do 14 DNÍ

 

Všetkým spotrebiteľom poskytujeme zákonnú ochrannú lehotu na vrátenie peňazí. Ak vám na našom e-shope zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní od obdržania zásielky vrátiť. Akonáhle dorazí vrátený tovar na náš sklad, po kontrole Vám budú bez odkladu peniaze za objednávku poslané späť.

AKO POSTUPOVAŤ?

1.    Do 14 dní nám dajte vedieť, že chcete tovar vrátiť.
Najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru alebo služby nám písomne alebo elektronicky doručte formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy viď. nižšie. Žiadosť musí obsahovať: kontaktné údaje, e-mail, telefónne číslo, číslo faktúry, súpis produktov, ktoré chcete vrátiť, a číslo účtu kde navrátiť peniaze.

Stiahnite si formulár na odstúpenie od kúpy.

Po vyplnení priložte k produktu alebo odoslať na e-mail info@dipmar.sk

downl

Adresa pre vrátenie je uvedená v spodnej časti formulára v presnom znení.

2.    Odošlite tovar.
Akonáhle nám pošlite formulár od odstúpenia od kúpy, tovar odošlite na adresu iba Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou GLS odporúčame https://www.glskurier.sk/poslatbalik/ . Zásielky odoslané ako dobierka alebo iné prepravné spoločnosti nemusia byť prevzaté.


 


Došiel poškodený tovar, zamenené alebo chýbajúce

 

PRI PREBERANÍ TOVARU DÔKLADNE SKONTROLUJTE STAV ZÁSIELKY

Spolu s dopravcom overte stav doručeného tovaru - počet balíkov (niektoré zásielky sa skladajú až z 5 častí 1/5), neporušenosť pásky, fólie, kartónu a zjavná poškodenia. Ste oprávnení odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá je neúplná alebo poškodená.

Ak viditeľne poškodenú zásielku od prepravcu bez výhrady prevezmete, nemusí byť dodatočná reklamácia poškodenia uznaná, ak nebudeme kontaktovaní do 3 dní.

POŠKODENIE SOM ZISTIL AŽ PO ROZBALENIE A KONTROLE OBSAHU. ČO MÔŽEM ROBIŤ?

Ak nemôžete pri preberaní tovaru skontrolovať prípadné poškodenie alebo neúplnosť zásielky, ste povinní toto urobiť a nahlásiť najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia. V prípade problémov všetko zaznamenajte (odfoťte alebo nahrajte poškodený tovar, bez is kompletným prepravným obalom), uschovajte prepravné obaly a kontaktujte nás e-mailom na adrese info@dipmar.sk spoločne s informáciami o objednávke (číslo objednávky, faktúry a pod.) Vášmu problému sa budeme venovať a oznámime Vám ďalší postup. Najbežnejším postupom v prípade nahlásenie poškodenia pri preprave, zámeny alebo chýbajúce časti je naša žiadosť o spätné vyzdvihnutie kuriérskou spoločnosťou a po obdržaní a kontroly tovaru dochádza k vrátenie peňazí alebo odoslanie nového tovaru po dohode so zákazníkom a našom kontaktovanie emailom. Tu vyžadujeme kontaktovanie a komunikáciu výhradne emailom z dôvodu histórie riešení udalosti.


NAJČASTEJŠIE dotazy

 

Akým spôsobom môžem kontaktovať reklamačné oddelenie?

Reklamačné oddelenie môžete, vzhľadom k riešeniu udalosti kontaktovať výhradne formou e-mailu na adrese info@dipmar.sk. Vašim otázkam sa venujeme v poradí, v akom prichádzajú, najneskôr do dvoch pracovných dní.

Preplatíte poštovné za odoslanie reklamovaného tovaru?

V prípade uznanej reklamácie budú náklady na doručenie reklamácie všetkým spotrebiteľom uznané, potrebujeme k tomu ale Vašu kópiu dokladu o zaplatení.

Potrebujem originálny obal od tovaru?

K reklamácii originálny obal nie je potrebné, ale je vhodné v ňom tovar odoslať. V prípade odstúpenia od kúpy prebehne uvedenie do pôvodného stavu a vynaložené náklady môžu znížiť sumu na vrátenie.

Osobný odber alebo vrátenie tovaru v sídle firmy?

Sme internetový obchod a vplyvom obmedzenia coronaviry sa na adrese nachádza iba sídlo firmy. Osobný výdaj, vrátenie tovaru nie je v sídle firmy možný.

Tovar reklamujem po dlhšej dobe než 14 dní a má evidentné poškodenia z užívania?

Môžete reklamáciu odoslať, avšak na viditeľne poškodené diely po vplyvu počasia a dlhšej doby ako 6 mesiacov nemusí byť reklamácia uznaná. Výrobok do 14 dní máte povinnosť skontrolovať po prevzatí, či je v poriadku. Ak sa jedná o výrobnú vadu, bude zisťované v reklamačnom konaní výrobku, na ktorú máte záruku 24 mesiacov. Avšak impregnácia neznamená finálne ošetrenie dreva a v prípade poškodenia vplyvom počasia sa nepovažuje za výrobnú vadu alebo vadu skrytú. Impregnačný základ jemne sfarbené - je určený k preventívnej chemickej povrchovej ochrane dreva, pred napadnutím plesňami, drevosfarbujúcim aj drevokaznými hubami a drevokazným hmyzom. Nejedná sa o finálny náter! Ten vykonajte proti vplyvom počasia (dážď, slnko, zimné obdobie) podľa svojho uváženia napríklad lazúrou na drevo, vodou riediteľným univerzálnym náterom na drevo.

Nový výrobok mi nevyhovuje priebehu 14 dní?

Ak je malý, veľký, škaredý, je informácia zavádzajúca, nezodpovedá vašim predstavám, ako sa snažíme popisovať na diaľku v popisku produktu, môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu a tovar nám vrátiť. Tovar môže byť otestovaný, ale né zjavne používané. Využite formulár na odstúpenie od kúpy do 14 dní.

Kedy mi vrátite peniaze?

Po obdržaní výrobku najneskôr do 14 dní.

Odporúčaná základná sezónna údržba pieskoviska?

Teplou vodou s jarom pieskovisko umyť od nečistôt (v prípade prachu, vlhkosti, ktorá vytvorila už začiatok efektu tzv. začernenie dosky a pod.), tiež vymeniť piesok za nový prípadne preosiať.